Wyeliminowany

Wyeliminowany Oskar jursza

Zostałem Wyeliminowany.

Po ostatnim moim wpisie zauważyłem negatywną tendencję w moim kierunku. Doszło do tego, że zostałem usunięty z kilku grup na Facebook poświęconym designowi, wnętrzom itp. Co ciekawe, nie udzielałem się specjalnie w tych grupach, czyżby obawa, że mogę skrytykować kogoś, kto opisuje spieki kwarcowe jak coś co nie ma nic wspólnego z gresem? Utwierdza mnie to w przekonaniu, że wokół "spieków kwarcowych" w Polsce powstała grupa ludzi, którzy działają celowo dezinformując klienta. Póki, tworzyłem tylko wpisy i zdjęcia nie byłem zagrożeniem, jednak w moim poprzednim wpisie wspomniałem o pewnych grupach, które prawdopodobnie czerpią korzyści ze sprzedaży "spieków kwarcowych" nie informując klienta, że to gres w wielkim formacie. Tak, wiem, powtarzam się, ale tylko dlatego, że cenie sobie uczciwość między sprzedawcą, a klientem końcowym.

Nie akceptuję tłumaczenia jakie swego czasu w jednej grupie napisał mi dystrybutor/instalator pewnej znanej marki produkującej te płyty, który stwierdził, że nie ma znaczenia, że to gres, on i tak będzie zaprzeczał przed klientem, gdyż nie może sprzedać klientowi blatu za 15.000 PLN mówiąc, że to gres, tylko spiek kwarcowy.

Właśnie z takimi osobami walczę i jak widzę pewnej grupie osób się to nie podoba.

Wkurza mnie cwaniactwo. Klient płaci i ma prawo do rzetelnej i prawdziwej informacji.

 

Cóż ja wyklęty z grup facebookowoych z pewnością nie raz nacisnę co niektórym na odcisk w temacie "spieków kwarcowych"

Prześlij komentarz

0 Komentarze